Kinderopvang

Wij onderhouden nauw contact met een aantal kinderopvangorganisaties rondom onze school. Hieronder stellen ZON! en 't Kickertje zich graag aan u voor.

Avonturen beleef je bij Kinderopvang ZON!

ZON! biedt buitengewone kinderopvang op unieke locaties. Bij ZON! kun je lekker buiten ravotten, vies worden in de modder, dansen in de regen, en is er aandacht voor alles en iedereen om ons heen. Iedere dag is een feestje met een uitgebreide keuze aan activiteiten. Zo kun je kennismaken met verschillende sporten, koken, ontdekken, buitenspelen, tuinieren, knuffelen met de dieren en je creatief ontplooien.

Kinderen zelf zijn de grootste inspiratiebron van ZON! Het kind staat centraal omdat wij kinderen echt zien en horen. Iedereen mag en kan zijn zoals hij of zij is en kinderparticipatie is een belangrijke basis in onze visie.

ZON! Film https://youtu.be/KUxd2amdRJ8

Benieuwd hoe een middag bij ZON! is? Of wilt u meer informatie over de locatie? U kunt dan mailen of bellen naar:

Locatiemanager van ZON! in de Polder; Leon van Paassen Leon@kinderopvangzon.nl 06-83949251 of

Locatiemanager Bij ZON! Thuis/ZON! Kinderkookcafe/ Scharrelpeuters; Saskia.bodde@kinderopvangzon.nl 06-83940249

www.kinderopvangzon.nl

’t Kickertje is er voor iedereen!

Voor de leukste kinderopvang in Den Hoorn en omgeving ben je bij ’t Kickertje op het juiste adres. Onze locaties zijn gehuisvest in de scholen in Den Hoorn. Samen met de scholen maken wij gebruik van alle faciliteiten binnen de gebouwen zoals het technieklokaal, de gymzaal, de buitenspeelplaatsen met in de nabije omgeving het park, de verschillende sportkooien. Binnen de scholen hebben wij eigen ingerichte ruimtes. Voor de kinderen van 10 jaar en ouder hebben wij een speciale plek; zij zijn 5 dagen per week welkom bij de locatie Delftse Tennisbond met ruimte voor stoere activiteiten.

Het wekelijkse activiteitenprogramma wordt samen met de kinderen gemaakt, zodat iedere dag een feestje is. Dagelijks wordt er gekookt, doen we toffe (buiten)spellen, is er ruimte voor kunst en techniek, maar is er ook ruimte voor een rustig moment. Op alle locaties werken wij in leeftijdsgroepen voor een veilige en vertrouwde basis.

De locatie voelen, de medewerkers zien en de buitenschoolse opvang in bedrijf zien vinden wij heel belangrijk.

Bel voor een rondleiding naar (015) 257 32 12 of mail naar info@kickertje.nl.

’t Kickertje biedt naast buitenschoolse opvang ook hele dagopvang, de Peuter-kleutergroep (een initiatief van obs Het Galjoen en ’t Kickertje voor kinderen vanaf 3 jaar) en een stoere Peuterwerkplaats én ’t Kickertje is 52 weken per jaar geopend van 07.00-18.30 uur.